SFL ry
Toimikunnat
Liitto tiedottaa
Varsinais-Suomen Fretit ry

Varsinais-Suomen Fretit ry on vuonna 2003 perustettu yhdistys, jonka tarkoituksena on edistää ja kehittää frettiharrastusta Varsinais-Suomen alueella.

Yhdistys järjestää jäsenilleen tapaamisia ja erilaisia tapahtumia. Jäsenille järjestetään erikseen vielä, vain jäsenille, tarkoitettuja tapahtumia. Jäsenet saavat myös alennuksia mm. näyttelymaksuista, rokotuksista, tuotteista yms. Yhdistyksen kautta saa myös tietoa freteistä, apua ongelmatilanteissa frettien kanssa, tietoa asiantuntevista kasvattajista jne.
Yhdistyksellä on omat KOTISIVUT
. Yhdistys tiedottaa tapahtumista pääasiassa FACEBOOK RYHMÄSSÄÄN.

Teemme myös yhteistyötä muiden frettiyhdistysten sekä eläinsuojeluyhdistysten kanssa. Vaikka pääasiassa toimimmekin Turun seudulla, on meillä jäseniä myös muualla Suomessa ja osallistumme tapahtumiin ympäri Suomea.

Tervetuloa kaikki fretinomistajat tai freteistä kiinnostuneet mukaan tapaamisiin ja järjestämiimme tapahtumiin. Olemme aktiivinen ja mukava porukka johon uusienkin on mukava tutustua. Autamme mielellämme fretteihin liittyvissä kysymyksissä sekä tuomme mielellämme frettiä tutuksi lemmikkinä.

Jäseneksi liittymisestä löytyy tietoa kotisivuiltamme sekä ottamalla yhteyttä vsfretit (at) gmail.com